Padam

Bez Ciebie znaczę mniej
Niż pocztowy znaczek
Bez Ciebie jest mnie pół
Bez Ciebie jestem jak
Z powyłamywanymi nogami stół

Jesteś rzeczą, która sprawia
Że od razu się naprawiam
A na jedno Twoje tak
Się zaczyna świat
Nie mów mi: „Bądź realistką”
Ja, kochanie, chcę mieć wszystko
Nie mów mi: „Bądź realistką”
Ja wszystko chcę mieć

Chodź, pokażę Ci garaże
Garaże pełne marzeń
I zajezdnie gwiezdne Ci otworzę
Moich chorych myśli morze

Jesteś rzeczą, która sprawia
Że od razu się naprawiam
A na jedno Twoje tak
Się zaczyna świat
Nie mów mi: „Bądź realistką”
Ja, kochanie, chcę mieć wszystko
Nie mów mi: „Bądź realistką”
Ja wszystko chcę mieć

Komentarze

  1. Chodź, pokażę Ci garaże
    Garaże pełne marzeń
    I zajezdnie gwiezdne Ci otworzę
    Moich chorych myśli morze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe sytuacje

Bywanie